عوامل نارضايتي مشتريان رستوران وفست فود
مشتريان رستوران داراي خصوصيت هاي اخلاقي متفاوت مي باشند .مديريت رستوران بر اساس تجربه ورعايت برخي اصول مي تواند عوامل نارضايتي مشتريان را از بين ببرد . امااگر در برخي موارد كه مشتري ناراضي باشد، بايد بتواندرضايتمندي او را نيز فراهم نمايد .در قسمت زير برخي از عوامل نارضايتي مشتريان را ذكر مي نماييد:
-زماني كه غذا در ظرف سرد باشد یا از ظروف نامناسب استفاده شود
-زماني كه سالاد روي ميز ،هم دمای سالن غذاخوری باشد.
– وقتی (در رستوران هاي خاص ) لیوان آب مشتری بدون تقاضاي او دوباره پر شود.
– در مواقعي كه نحوه برخوردمديريت طوری باشد که گویی دارد به مشتری لطف زياد مي كند.
– زماني كه در ظرف غذا، مو یا آشغال باشد.
– هنگامی که مزه غذا خوب نباشد.واز روغن سوخته، ته گرفته یا ادویه نامناسب استفاده شود.
-زماني كه قیمتهای شما به چشم مشتری نمیارزد !
– مواقعي که رستورانتان را زود میبندید یا بعضی اوقات تعطیل مي باشد.
– زمانی که مشتری به تلفن رستوران شما زنگ زند و پس از چندين زنگ به آن پاسخ ندهید.
– جلد منو کثیف يا خط زدگي داشته باشد.
– اگر به اندازه میهمانان منو نداشته و برخی مشتريان باید منتظر خواندن بقیه بمانند!
– نمک دان و فلفلپاش خالی باشند و یا بدنه آن تمیز نباشد.
– وقتی میز به حد كافي تمیز و مرتب نباشد .
وبسياري از عوامل ديگر كه بايد رعايت شود تا مشتريان با رضايت و خوشنودي از رستوران وفست فود بيرو ن رفته و همچنين انگيزه بازگشت به ان جا را نيز داشته باشند .
ممنون از سایت خوبتون